Doprava zboží
Zboží zasíláme přes Zásilkovnu, nebo Kurýrem DPD. Na dobírku, a také bez dobírky, s lhůtou přepravy D +2, tj. nejpozději druhý pracovní den po dni podání.
Objednávky vyřizujeme nejpozději druhý následující pracovní den, avšak pokud to bude časově možné, vyřídíme vaši objednávku ještě v den jejího přijetí. Doba dodání od objednání je obvykle v rozmezí 2 – 7 pracovních dní, přičemž den objednání se nepočítá. Nejčastěji je našim zákazníkům zásilka doručena na 4. pracovní den.
Všechny produkty zasíláme řádně zabalené v ochranné folii + v obálce, nebo kartonu. Běžně posíláme i skleněné láhve a zatím se nestalo, že se během přepravy láhev rozbila nebo poškodila.
Cena poštovního a platba za zboží:
- Doručení do Zásilkovny v ČR do 10 kg + platba předem na účet/ nebo na dobírku: 109,- Kč
- Doručení Kurýrem v ČR do 10 kg + platba předem na účet/ nebo na dobírku: 139,- Kč
- Doručení DPD Kurýrem v ČR do 31,5 kg + platba předem na účet/ nebo na dobírku: 219,- Kč
Ceny poštovního jsou pro zákazníky konečné.
Číslo účtu: 2901714608/2010 FIO Banka (při platbě předem převodem na náš účet).IBAN: SK0283300000002901714608. BIC/SWIFT:FIOZSKBAXXX. Účet je v CZK.
V automatickém potvrzení objednávky, který Vám přijde na mail který jste uvedli při objednávce, Vám přijdou údaje s číslem účtu, celkovou částkou. Jako variabilní symbol prosím použijte číslo objednávky (bez znaku #).
Prodej zboží a jeho cena
Ceny uvedené u jednotlivých produktů jsou pro zákazníky konečné. Nejsme plátci DPH.
Číslo účtu: 2901714608/2010 FIO Banka.
Objednávání zboží
Objednávky zboží jsou přijímány po dokončení a odeslání objednávky, akceptaci obchodních a přepravních podmínek. Pokud Vám z nějakého důvodu nefunguje Přímé objednávání, máte možnost zaslat objednávku jako e-mail na naši e-mailovou adresu info@biosirup.cz. Při jakémkoliv z výše uvedených způsobech objednání souhlasíte s obchodními podmínkami prodávajícího.
Objednávky vyřizujeme nejpozději následující pracovní den, avšak pokud to bude časově možné, vyřídíme vaši objednávku ještě v den jejího přijetí.
V případě, že některé zboží by bylo vyprodané a nebude možné Vaši objednávku vyřídit do 7 dnů, kontaktujeme Vás telefonicky nebo emailem.
Zrušení objednávky
Kupující může svou objednávku zrušit nebo změnit její obsah, avšak nejpozději do 2 hodin od přijetí e-mailového potvrzení o objednávce zaslané od prodávajícího (dodavatele). Objednávku je možné zrušit nebo změnit oznámením prostřednictvím e-mailu na adresu info@biosirup.cz. Pokud prodávající neobdrží zrušení nebo změnu objednávky do dvou hodin od přijetí objednavky a odeslání potvrzení o objednavce kupujícímu, považuje se objednávka za závaznou. V tom případě objednávku nebude možné zrušit ani změnit a objednatel je povinen objednanou zásilku převzít a zaplatit za ni.
V případě nepřevzetí objednávky kupujícím je kupující povinen zaplatit prodávajícímu zbytečné náklady vzniklé na poštovné a návratné zásilky. Po nerespektování výzvy prodávajícího na uhrazení těchto nákladů, má prodávající právo vymáhat tyto náklady od kupujícího soudní cestou.
Dodání předmětu koupě
Prodávající se zavazuje dodat požadovaný předmět koupě v požadovaném množství, obsahu, kvalitě a v lhůtě stanoveného času, který je uveden ve všeobecných obchodních podmínkách v části doprava zboží. Stanovený čas na dodání předmětu koupě byl ze strany prodávajícího dodržen, pokud ve stanovené lhůtě odevzdal předmět koupě přepravci ve smyslu objednávky kupujícího.
Prodávající může objednávku zrušit nebo změnit, pokud není možné naplnit obsah objednávky z důvodu nedostupnosti objednaného zboží ze strany dodavatele vůbec nebo v požadovaném množství. Prodávající může objednávku zrušit i v případě, pokud kupující uvedl o sobě neúplné nebo nepravdivé údaje v objednávkovém formuláři. V takovém případě informuje prodávající kupujícího o změně nebo zrušení objednávky nejpozději do 20 hodin od přijetí a potvrzení objednávky.
Vyloučení odpovědnosti
Prodávající neodpovídá za škody na předmětu koupě a jeho nekompletnost, nebo i za opožděné dodání způsobené přepravcem. Prodávající neodpovídá za nedoručení zboží, pokud objednatel uvedl nesprávnou adresu dodání, telefonní číslo nebo se v době plánovaného dodání předmětu koupě nezdržoval na adrese, na kterou požadoval jeho dodání.